سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به حق چیزهای نشنیده

این میلاد و این حضور و انتخاب بر همه مبارک باد!

میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله) مبارک باد.

و اما بعد:

حال که نتایج انتخاب مردمی برای ریاست دولت مشخص شد احساس می کنم بجا باشد که یادی از نامه 53 نهج البلاغه مولی علی علیه السلام بکنم و این نامه را هدیه کنم به ریس جمهور منتخب مردم ایران!

اگر با کمی تامل این نامه را مطالعه کنیم متوجه می شویم که فرمانروای مورد قبول مولی علی علیه السلام فرمانروایی است که همه جانبه به امور بنگرد و از هیچ چیز و هیچ کس غافل نشود. باید به همه اقشار مردم توجه کند حتی ثروتمندان جامعه و ....

متن نامه 53 نهج البلاغه

لطفا از این پست برداشت سیاسی نکنید هیچ قصد و غرض سیاسی در میان نبوده است.


ارسال شده در توسط W_gita

انتخابات در واقع انتخاب خود[1] است .

مراقب باشیم با انتخاب خود از خدا فراموش نکنیم.

_______________

1. هر فرد، کسی را انتخاب می کند که با اهداف و امیال او سازگار است.

 


ارسال شده در توسط W_gita

 

 دستان زهرا خیلی پر توان بود. او با دستان کوچکش همراه و یاور  پدر بود،‌ دستان او حامی ولایت بودند و سرور جوانان بهشت، راهبران راه حق، حسنین را تربیت کردند‌ و به شیر زن دیار عاشورا قدرت وصف ناپذیر شجاعت و صلابت داد....

اگر چه این دستان قدرتمند، نتوانستند جسم مبارکش را میان در و دیوار محافظت کنند ولی توانستند بزرگی او را در حمایت از امام زمانش به تصویر بکشند. و خفت و زبونی غاصبین خلافت را اثبات کنند.

آری! دستان زهرا به خودش تعلق نداشت او آنان را وقف یاری راه معبود کرده بود.


ارسال شده در توسط W_gita

ما آدما خیلی وقتها خودمان را به آب و آتش می زنیم که دیگران ما را تحویل بگیرند. بعضی وقتها هم که ناخواسته ما را تحویل نمی گیرند از زمین و آسمان دلگیر می شویم. مطلب مهم تر هم این هست که هر چه بیشتر تلاش می کنیم کمتر به نتیجه می رسیم. ولی چه شد که آیت الله بهجتی که نه دنبال جاه و مقام بود و نه به دنبال اسم و رسم. در زندگی نزد مردم بزرگ شد و پس از رحلت با حضور میلیونی مردم پیکر مبارکش تشییع شد. آیا جزء ‌اخلاص چیز دیگری توان این کار را دارد؟!!!


ارسال شده در توسط W_gita