سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به حق چیزهای نشنیده

http://mazareii.persiangig.com/image/blog/cut-tree.png

مردی صبح از خواب بیدار شد و دید تبرش ناپدید شده . شک کرد که همسایه اش آن را دزدیده باشد، برای همین، تمام روز اور ا زیر نظر گرفت. متوجه شد که همسایه اش در دزدی مهارت دارد، مثل یک دزد راه می رود، مثل دزدی که می خواهد چیزی را پنهان کند، پچ پچ می کند، آن قدر از شکش مطمئن شد که تصمیم گرفت به خانه برگردد، لباسش را عوض کند، نزد قاضی برود. اما همین که وارد خانه شد، تبرش را پیدا کرد. زنش آن را جابه جا کرده بود. مرد از خانه بیرون رفت و دوباره همسایه اش را زیر نظر گرفت و دریافت که اومثل یک آدم شریف راه می رود، حرف می زند، و رفتار می کن.

ارسال شده در توسط W_gita

 

دلتنگ روزهایی هستم که به بحر مواج دنیا می نگریستیم و عزم آن داشتیم که از پس موج های ریز و درشتش، زیباترین موجود عالم را بیابیم. حرکت کردیم ولی چند قدمی نرفته مسیرم را در میان زرق و برق های دلفریب امواج گم کردم تا این که وجودم در لابه لای موجها رنگارنگ خسته و ملول گشت.  عزم آن دارم که دوباره زیباترین وجود عالم را بیابم تا با تجلی نور وجودش، وجودم حیاتی دوباره یابد. می خواهم وجودم را بار دیگر راهی کوی یار کنم ولی توانم اندک است و از همه مهربانان می خواهم که با دعاهای خالصانه خود مرا در مسیر ناهموار یاری رسانند.

http://susawebtools.ir/img/gallery/linepic/893.gif

یا فاطمه الزهرا

یا سیدتنا و مولاتنا

انا توجهنا واشتسفعنا

و توسلنا بک الی الله

و قدمناک بین یدی حاجاتنا

یا وجیهه عتدالله اشفعی لنا عندالله

http://susawebtools.ir/img/gallery/linepic/895.gif

http://s1.picofile.com/file/6153506036/moharam89_blogsky_com_55_.jpg


ارسال شده در توسط W_gita

به بهانه روز معلم

http://www.nahadabhar.ir/files/uploads/1327763106.mojtahedi%20%20tehraniiiii.jpg

آیت الله مجتهدی تهرانی(رحمه الله علیه):

اگر درس بخوانی و استاد اخلاق نداشته باشی، بر فرض آیة‌الله هم بشوی نَفْس تو هم، آیت الله می‌شود آن‌وقت بیچاره می‌شود. همان‌طور که به دکتر می‌روی و دستور رژیم غذایی می‌گیری باید پیش استاد بروی و دستور اخلاق بگیری، باید استاد باشد که نزد او بروی که باد کبر و غرور تو را خالی کند، فکر نکنی حالا که این کتاب‌ها را می‌خوانی به جایی رسیده‌‌ای و حتماً مورد تأیید امام زمان (عج) قرار گرفته‌ای.


ارسال شده در توسط W_gita
ارسال شده در توسط W_gita